Behandling af CV
Fra : S.B.

Dato : 14-05-05 19:40

har fået nogen grimme sorte striber på min CV
har nu købt noget som skulle være egnet til at fjerne disse, men hvad gør
man så bagefter?
man afslutter med en gang voks, men hvad med lakrensning, lakforsegling osv
er det nødvendig?

Steen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-05-05 22:01

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man så bagefter?
> man afslutter med en gang voks, men hvad med lakrensning, lakforsegling

Jeg har prøvet en del uden at være tilfreds, men i år købte jeg noget hos
campingvognsforhandleren, som hedder "Ren fritid". http://www.renfritid.dk/
Det er simpelthen det bedste jeg nogen sinde har brugt. De sorte striber
forsvandt alle sammen og vognen får samtidig en smudsafvisende overflade og
voksbehandling, hvilket er meget praktisk, når man har en af dem med
hammerslåede sider.
Fruen siger iøvrigt, at det er det bedste vinduespudsnings middel, som hun
nogen sinde har brugt.

Kurt

Fra : S.B.

Dato : 14-05-05 22:32

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> hammerslåede sider.
> Fruen siger iøvrigt, at det er det bedste vinduespudsnings middel, som hun

efter at have brugt det, skal man så ikke behandle dem med andet?
lakrens, lakforsegler eller voks?

/S

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-05-05 00:02

> efter at have brugt det, skal man så ikke behandle dem med andet?
> lakrens, lakforsegler eller voks?
>
> /S

Nix, den klarer det hele i samme arbejdsgang. Det er en af de ting, som jeg
synes gør det til et glimrende produkt.
Når man ser flasken, må man konstatere, at de har sparet på indpakningen,
men til gengæld fyldt noget godt i.

Kurt

Fra : K. H. Hansen

Dato : 15-05-05 07:45

De sorte striber kan fjernes med lidt lampeolie på en tot twist.

Fra : K. H. Hansen

Dato : 15-05-05 07:47

Det bruger CV forhandlernes værksteder, så derfor tør jeg godt anbefale det,
og jeg har desforuden selv brugt det omkring vinduer og omkring køleskabets
ind og udsugning.

Fra : S.B.

Dato : 15-05-05 21:54

"K. H. Hansen" <kkarlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det bruger CV forhandlernes værksteder, så derfor tør jeg godt anbefale
> det, og jeg har desforuden selv brugt det omkring vinduer og omkring
> køleskabets ind og udsugning.

så ved jeg da det til en anden gang, har desværre allerede investeret i en
dunk et eller andet, der skulle være godt egnet til netop sorte striber