Billedvisning
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 14-05-05 21:05

Jeg mangler lidt hjælp til koden på en side, hvor jeg skal vise billeder fra
en gammel borg.
På siden skal der være en oversigt over rummene med små kamerasymboler.
Når der peges (uden at klikke) på disse symboler, skal billedet der referere
til symbolet vises på samme side.
Det er nok noget javascript jeg skal have fat i, er der evt. nogen der kan
hjælpe med et link eller kode.

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-05-05 21:10

Poul E. Kristensen wrote:
> [...]
> Når der peges (uden at klikke) på disse symboler, skal billedet der
> referere til symbolet vises på samme side.

Du burde finde noget brugbart her:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp

> Det er nok noget javascript jeg skal have fat i,

Ja og derfor skal du om nødvendigt spørge videre her:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 14-05-05 21:25

> Du burde finde noget brugbart her:
>
> http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp

Tak for et hurtigt svar, det ser fint og brugbart ud.

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen