MEGET relevant ITMS spørgsmål
Fra : gh

Dato : 14-05-05 19:37

Hej med Jer.

Jeg har netop købt og betalt 2 albums med New Model Army gennem ITMS. Så får
jeg lyst til at brænde dem på en CD og afspille dem på min NAD T562.

Det maa jeg ikke.

Ej heller kan jeg - så vidt jeg kan se - konvertere dem til et afspilbart
format. Kan nogen give en god forklaring herpå? Eller har vi en fejl 40?

Venlig hilsen

Fra : Jesper

Dato : 14-05-05 20:35

gh <gh@hotmail.com> wrote:

> [...]
> format. Kan nogen give en god forklaring herpå? Eller har vi en fejl 40?

Du skal skulle kunne brænde dem til CD i Audio CD format, du kan ikke
brænde den som MP3 CD, check dine indstillinger.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-05-05 20:38

gh <gh@hotmail.com> wrote:

> [...]
> format. Kan nogen give en god forklaring herpå? Eller har vi en fejl 40?

Hvad siger den; hvorfor må du ikke? Jeg kan uden problemer brænde mine
indkøb som audio-cd der er afspilbar i en almindelig cd-afspiller, og i
følge iTMS kan man brænde en spilleliste med købte numre (f.eks. = en
købe cd) op til 5 gange.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-05-05 22:54

gh <gh@hotmail.com> wrote:

> Hej med Jer.
>
> Jeg har netop købt og betalt 2 albums med New Model Army gennem ITMS. Så får
> jeg lyst til at brænde dem på en CD og afspille dem på min NAD T562.

Siger iTunes du ikke må ... eller spiller den bare ikke i din NAD ..
mange NAD CD/DVD afspillere kan ikke lide CD-R skiver nemlig ..

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : gh

Dato : 14-05-05 23:19

Tak for svarene folkens ..

Jeg forsøgte at brænde en mp3 CD. NAD'en genkendte den som en mp3 CD, men
med tomme mapper. Jeg skal altså brænde en audio CD for at kunne afspille
den.

... og så rippe den tilbage igen.

Fra : Kjell Olausson

Dato : 18-05-05 20:14

gh <gh@hotmail.com> wrote:

> [...]
> med tomme mapper. Jeg skal altså brænde en audio CD for at kunne afspille

Varför ska du rippa tillbaks den? Den finns ju redan i iTunes.

--
Regards, Kjell O
Alingsås, Sweden