Anbefaling! Shutter
Fra : Morbid Angel

Dato : 14-05-05 16:41

Jeg kan på det kraftigeste anbefale den Thailandske gyserfilm Shutter,
den er på min top 5 når det gælder gyserfilm og er (hvis ikke bedre)
på højde med andre asiatiske film som The Ring, Dark Water, The Eye og
Pulse.
Kan købes ret billigt med engelske tekster hos CDWow.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten Steen

Dato : 14-05-05 18:08

> Jeg kan på det kraftigeste anbefale den Thailandske gyserfilm Shutter,

Tak for tippet. Jeg er selv i gang med at friske gevaldigt op på min
Asian horror, og den ser bestemt lovende ud, hvis man kigger på anmeldelser
på nettet.
Den skal hermed bestilles ASAP.

Morten

Fra : Morbid Angel

Dato : 14-05-05 23:02

On Sat, 14 May 2005 19:08:00 +0200, "Morten Steen" <morten.x@film.dk>
wrote:

>Tak for tippet. Jeg er selv i gang med at friske gevaldigt op på min
>Asian horror, og den ser bestemt lovende ud, hvis man kigger på anmeldelser
> [...]

Den ligner selvfølgelig en del af de andre film med gyselige
langhårede, kravlende genfærd, men den havde lige det lille ekstra som
gjorde den mere creepy end de andre, samtidigt med at historien er ret
god.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Heide

Dato : 14-05-05 21:37

hej morbid,

din Top 5 liste (gyserfilm) hvordan sér den ud ?

mvh peter

Fra : Morbid Angel

Dato : 14-05-05 23:00

On Sat, 14 May 2005 22:37:21 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>hej morbid,
>
>din Top 5 liste (gyserfilm) hvordan sér den ud ?
>
>mvh peter

Asiatiske:

1. Ringu (The Ring Japan)
2. Shutter
3. Dark Water
4. Kaïro (Pulse)
5. The Eye

Der er mange andre som ligger lige under, som Phone, Tale Of Two
Sisters, The Uninvited, Chaos osv

Andre:

1.Psycho
2.Don't Look Now
3.The Exorcist
4.Profondo Rosso (Deep Red)
5.Halloween

Nyere som jeg dog ikke har set endnu kunne være, SAW, Malevolence og
Texas chainsaw Massacre 2004

Disse film var nok dem som havde de største indtryk på mig, dengang
jeg så dem første gang.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Heide

Dato : 15-05-05 22:14

ligner faktisk min, næsten, dog ville jeg udskifte 4 og 5 med:

4. Polanski : Repulsion
5. Clouzet : Les Diaboliques

Fra : Morbid Angel

Dato : 16-05-05 12:02

On Sun, 15 May 2005 23:14:16 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>ligner faktisk min, næsten, dog ville jeg udskifte 4 og 5 med:
>
>4. Polanski : Repulsion
>5. Clouzet : Les Diaboliques

Dem har jeg desværre ikke fået set endnu, men har dem i samlingen :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel