Hit søges
Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 14-05-05 14:10

Hejsa, jeg søger titlen og artisten på et dance hit, jeg vil tro det er fra
midten/slutningen af 90erne.
Det er ret sparsomme oplysninger jeg har, men det er som sagt et dance
nummer, hvor der bliver sunget "Sing to the music!" efterfulgt af "na na
naaa na" eller noget i den stil... Nogle bud på hva det kunne være for et
nummer?

GEJ

Fra : Dopedog

Dato : 14-05-05 16:26

> [...]
> naaa na" eller noget i den stil... Nogle bud på hva det kunne være for et

Det kunne ikke være Twenty 4 Seven - Slave To The Music ?

-Ronnie

Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 14-05-05 18:02

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne ikke være Twenty 4 Seven - Slave To The Music ?

Det var præcis den jeg ledte efter.. takker

GEJ

Fra : Dopedog

Dato : 14-05-05 18:18

> Det var præcis den jeg ledte efter.. takker
>
> GEJ

NP. Så kom min brogede fortid for en gangs skyld til gode

-Ronnie

Fra : Morten Nielsen

Dato : 15-05-05 13:39

"Gert E. Johannesen" <SLETgerte@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det var præcis den jeg ledte efter.. takker
>
> GEJ

....ikke just "midt-slut halvfemserne" dog

Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 15-05-05 19:33

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ...ikke just "midt-slut halvfemserne" dog

Arh, 1994 kan da vist godt gå ind under "midt" halvfemserne eller hva?