MS Windows
briani 27239
Ikoner forsvundet
Fra : Per Nielsen

Dato : 14-05-05 14:08

En ven har mistet nogle ikoner Ikonerne der plejer at være tilstede ved
de forskellige programmer når man klikker på Start\Alle programmer er væk.
Hvordan får vi de ikoner tilbage?

Fra : Henning

Dato : 14-05-05 17:11

On Sat, 14 May 2005 15:07:30 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>En ven har mistet nogle ikoner Ikonerne der plejer at være tilstede ved
>de forskellige programmer når man klikker på Start\Alle programmer er væk.
>Hvordan får vi de ikoner tilbage?
Systemgendannelse - gå tilbage til et tidligere tidspunkt.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-05-05 17:21

Henning wrote:
> Systemgendannelse - gå tilbage til et tidligere tidspunkt.

Det vil hun helst ikke, vi har lige lagt en del programmer ind. Jeg havde
håbet at der var en eller anden indstilling vi kunne fifle med og få rettet
op på problemet

Fra : emj

Dato : 14-05-05 17:36

Per Nielsen skrev:

>Det vil hun helst ikke, vi har lige lagt en del programmer ind. Jeg havde
>håbet at der var en eller anden indstilling vi kunne fifle med og få rettet
>op på problemet

Læg nogle genveje til de manglende programmer på hendes skrivebord og
træk dem ned på startknappen og ind i programmer.

Hilsen emj

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-05-05 17:50

emj wrote:
> Læg nogle genveje til de manglende programmer på hendes skrivebord og
> træk dem ned på startknappen og ind i programmer.

Selve programmerne ligger der fint nok. Det er kun ikonerne der plejer at
være ud for programnavnene der lige pludselig mangler.

Fra : emj

Dato : 14-05-05 18:56

Per Nielsen skrev:

>Selve programmerne ligger der fint nok. Det er kun ikonerne der plejer at
>være ud for programnavnene der lige pludselig mangler.

OK
Har du prøvet at køre TweakUI.exe, som har en funktion, der hedder
"rebuild icons"?

Hilsen emj

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-05-05 19:04

emj wrote:
> Har du prøvet at køre TweakUI.exe, som har en funktion, der hedder
> "rebuild icons"?

Nej, den har hun vist ikke. Det prøver jeg lige at finde ud af.