Tidsskriftet "Nature" i København?
Fra : Uffe Paulsen

Dato : 14-05-05 13:27

Hej alle.

Er der nogen, der har styr på, hvor kan man købe tidsskriftet "Nature" i
København?

mvh. Uffe.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-05 13:55

Uffe Paulsen <SLETTES@FJERNES.VAEK> wrote:

> Er der nogen, der har styr på, hvor kan man købe tidsskriftet "Nature" i
> København?

Naturfagsbogladen. Universitetsparken, i August Krogh Instituttet.
Stueetagen. Det er der biologerne holder til.
--
Per Erik Rønne

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-05-05 14:51

On Sat, 14 May 2005 14:26:52 +0200
Uffe Paulsen <SLETTES@FJERNES.VAEK> wrote:

> Hej alle.
>

> Er der nogen, der har styr på, hvor kan man købe tidsskriftet
> "Nature" i København?

Et gæt ville være i DSB kioskerne. Der har de faktisk flere forskellige
tidskrifter end man lige regner med - også lidt specielle tidskrifter
som man ellers normalt ikke kan få fat på.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-05-05 15:25

Kim Schulz skrev:

> Et gæt ville være i DSB kioskerne. Der har de faktisk flere
> forskellige tidskrifter end man lige regner med - også lidt
> specielle tidskrifter som man ellers normalt ikke kan få fat på.

Jeg kan anbefale Hovedbanegården i København. Det er vist
ikke en DSB-kiosk, og jeg husker ikke lige navnet på den, men
den ligger lige nordøst for "under uret" i hovedhallen. Der har
de næsten alle tænkelige tidsskrifter.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-05 16:21

Herluf Holdt, 3140 <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

> [...]
> ikke en DSB-kiosk, og jeg husker ikke lige navnet på den, men
> den ligger lige nordøst for "under uret" i hovedhallen. Der har

Jeg tvivler på at den har så videnskabeligt et tidsskrift. Derimod kan
jeg /huske/ at have set Nature {og Scientific American} i
Naturfagsbogladen, der da også er det sted stud.scient.er køber deres
lærebøger.
--
Per Erik Rønne

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-05-05 18:53

[snip]

> [...]
> jeg /huske/ at have set Nature {og Scientific American} i
> Naturfagsbogladen, der da også er det sted stud.scient.er køber deres

jeg har købt linux journal der. Det kan man normalt ellers kun
bestille.
De har det dog nok ikke. www.bladguiden.dk plejer at vise de blade der
har.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : Jonas Kofod

Dato : 15-05-05 12:26

"Uffe Paulsen" <SLETTES@FJERNES.VAEK> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>

> Er der nogen, der har styr på, hvor kan man købe tidsskriftet "Nature" i
> København?

Hvis du bare skal have et enkelt eksemplar er alle de nævnte muligheder
fine.
Men er det noget du vil læse flere blade er det ofte langt billigere med et
abbonement. Osse selvom du egentligt ikke skal læse hvert enkelt nummer
regelmæssigt - besparelsen er ofte stor anyhows.

Fra : as

Dato : 16-05-05 19:25

"Uffe Paulsen" <SLETTES@FJERNES.VAEK> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>

> Er der nogen, der har styr på, hvor kan man købe tidsskriftet "Nature" i
> København?

Tag på DNLB på tagensvej, her kan du både låne det, fotokopiere det eller se
det elektronisk og downloade det som pdf