HJÆLP!! HJÆLP!!
Fra : Heysam

Dato : 14-05-05 11:47

Jeg vil lave en side hvor der vil være en masse bøger.
Når man trykker på linket til en af bøgerne skulle der
gerne komme en ny side frem. Her har jeg så et problem.
Jeg har over 100 bøger jeg vil beskrive.
Mit spørgsmål er om der ikke er anden måde at lave det på.
Altså ikke lave over 100 sider men bare en side med en bestemt
tabel. Så når brugen trykker på linket til en af bøgerne,
ville beskrivelsen blive hivet ud af en database,
hvori jeg allerede har lavet beskrivelserne.
Kan det godt lade sig gøre.
Hvis Ja, hvordan gør jeg.
Hvis Nej, hvad kan jeg så gøre i stedet.

På Forhånd Tak

PS: Jeg har endnu ikke lavet hjemmesiden.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-05-05 09:17

Heysam wrote:
> [...]
> Kan det godt lade sig gøre.
> Hvis Ja, hvordan gør jeg.
> Hvis Nej, hvad kan jeg så gøre i stedet.

Ja.

Prøv at læs lidt på:
http://www.webcafe.dk/artikler/php/

Prøv dig frem - og stil spørgsmål når du kommer i tvivl.

mvh
johan