Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Beskyttelse af skærm på LCD DSLR
Fra : Ole Nielsen

Dato : 14-05-05 09:48

Hej NG

Angående beskyttelse af lcd skærmen bruger jeg noget der bruges til at
indbinde bøger med (nonnehud) det er gemmensigtig og foringer ikke det
udmidelbare billed på skæemen og beskytter mid risse og feddet fingre og der
er billigt

Nilsen Ole Nielsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-05-05 10:59

"Ole Nielsen" <ole@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> indbinde bøger med (nonnehud) det er gemmensigtig og foringer ikke det
> udmidelbare billed på skæemen og beskytter mid risse og feddet fingre

Hvor køber du det henne? Har du eventuelt et link? Jeg kunne nemlig godt
bruge noget på mit digitalkamera og på min mobiltelefon.

/Flemming

Fra : Ole Nielsen

Dato : 14-05-05 14:13

det ka normalt købes i bogforretninger

Hilsen Ole Nielsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-05-05 15:44

> det ka normalt købes i bogforretninger

hehe :)
jeg har allerede en rulle liggende fra da jeg bandt mine bøger ind sidst.
Troede bare ikke det lige var det du mente.

Tak for tippet - det vil jeg da lige prøve at bruge.

Mvh.
Flemming

Fra : Richard

Dato : 16-05-05 21:36

Ole Nielsen wrote:
> [...]
> udmidelbare billed på skæemen og beskytter mid risse og feddet fingre og der

Alm. køkkenplastfolie - VitaWrap el.lign. - kan nu også gøre det. Men
det krøller let, så det er lettest at lægge på kameraet i overstørrelse
og så evt. skære folien til omkring lcd-skærmen, fx langs en undersænket
kant

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : PI