Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Samkøb af beskyttelsesskærm til LCD-på div~
Fra : ab©

Dato : 14-05-05 09:05

Efter skriblerier i en anden tråd, har jeg fundet frem til en leverandør:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43456&item=7515833860&rd=1

han kan levere til de nævnte kameraer, så vi kan komme ned på Euro 20,- +
lidt dansk porto (ca. kr. 5,-) ved køb af min. 20 stk.

Jeg vil gerne stå for indkøbet, så send mig en direkte mail, hvis interessen
er der.

ab

Fra : Anders Østergaard

Dato : 14-05-05 09:54

Kan du ikke skærer din emailadr. ud i pap. jeg forstår det s'gu simpelthen
ikke.
Mvh.
Anders

Fra : ab©

Dato : 14-05-05 13:24

"Anders Østergaard" <andersoe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke skærer din emailadr. ud i pap. jeg forstår det s'gu simpelthen
> ikke.

huskFJERN@DETTEc.dk fratrukket FJERN DETTE = husk @ c punktum dk

ab

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-05-05 10:37

In article <4285b129$0$722$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, ab© wrote:
> [...]
> lidt dansk porto (ca. kr. 5,-) ved køb af min. 20 stk.
>
> Jeg vil gerne stå for indkøbet, så send mig en direkte mail, hvis interessen

men det er mere end et nyt originalt stykke plastic koster. Så det er
fuldkommen tåbeligt. Købt et nyt hos canon du kan have liggende til den
dag det lykkes for dig at ødelægge det der sidder på.

Fra : ab©

Dato : 14-05-05 13:28

> men det er mere end et nyt originalt stykke plastic koster. Så det er
> fuldkommen tåbeligt. Købt et nyt hos canon du kan have liggende til den
> dag det lykkes for dig at ødelægge det der sidder på.

Ja, man skal ikke være tåbelig for at være med i denne gruppe (men man
skulle tro, at det hjælper) - for mig er der ikke tale om et "stykke
plastic" men om en flip-ud-skærm, der afskærmer for lyset og beskytter
samtidigt - jeg ved ikke, hvad den originale plastbeskyttelse koster til min
Nikon, men det er i mine øjne ligegyldigt (det du har købt hos Canon passer
nok ikke til mit

ab