fejlmeddelelser i phpgedview
Fra : Børge Askholm

Dato : 13-05-05 21:31

Er der nogen her der kan hjælpe med at få PhpGedView til at funke?

Jeg har flere gange klaget min nød til min udbyder, men der kommer hele
tiden fejlmeddelelser når jeg prøver at komme ind på den afdeling på min
hjemmeside.

Prøv at gå ind på hjemmesiden, adressen er Baskholm.dk klik på
"familie" og se hvad der sker. Jeg kan ikke lave noget som helst,
ikkengang se hvad der ligger.

En lettere fortvivlet

Børge Askholm

Fra : Gert Krabsen

Dato : 13-05-05 21:52

Fri, 13 May 2005 22:31:05 +0200, Børge Askholm <baskholm@gmail.com> skrev:

> [...]
>
> Prøv at gå ind på hjemmesiden, adressen er Baskholm.dk klik på
> "familie" og se hvad der sker. Jeg kan ikke lave noget som helst,

Umiddelbart er du nødt til at kigge i filen
   phpgedview/includes/functions.php

og se, hvad der sker i linie 2164.

Jeg har kun en gammel version liggende og kan derfor ikke umiddelbart se
det.

Men...:

Har det virket før?
Hvad ændrede du så umiddelbart før det holdt op med at virke (noget må jo
være ændret)?
Har du skiftet udbyder?
Har udbyder skiftet PHP-version?

mvh
Krabsen

p.s. Prøv forresten at skifte sprog til engelsk, så skal du bare se..
Noget kunne tyde på, at det har med det danske at gøre..

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 14-05-05 06:35

Scripsit Børge Askholm:

> Prøv at gå ind på hjemmesiden, adressen er Baskholm.dk klik på
> "familie" og se hvad der sker. Jeg kan ikke lave noget som helst,
> ikkengang se hvad der ligger.

Det virker fint herfra til morgen - jeg kan ikke engang se du får de
fejlmeddelelser som min lidt ældre version giver mig på www.bryld.info

Test foretaget med Firefox, ikke IE

Lars Erik Bryld

Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 14-05-05 10:31

"Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse
> Scripsit Børge Askholm:

> Det virker fint herfra til morgen - jeg kan ikke engang se du får de
> fejlmeddelelser som min lidt ældre version giver mig på www.bryld.info

baskholm.dk giver også fejlmeddelelse hos mig, og jeg kan ikke søge eller få
vist nogle lister.
bryld.info får jeg til gengæld vist korrekt og kan også søge.

> Test foretaget med Firefox, ikke IE

Test foretaget fra maskine med Win98 og IE6.0

Venlige pinsehilsener
Ellen Rasmussen
fjern et fjern fra mailadressen, hvis du vil kontakte mig

Fra : Brothers Keeper

Dato : 14-05-05 13:10

"Børge Askholm" <baskholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har flere gange klaget min nød til min udbyder, men der kommer hele
> tiden fejlmeddelelser når jeg prøver at komme ind på den afdeling på min

Den engelske versions del virker ok
Jeg kunne forestille mig at det handler om et æøå problem.

Chris Gade Oxholm Sørensen
www.brotherskeeper.dk

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 24-05-05 18:18

> Den engelske versions del virker ok Jeg kunne forestille mig at det
> handler om et æøå problem.

Problemet er at der er opgraderet til version 3.3 som der ikke findes
nogen dansk sprogfil til. Enten er den simpelthen ikke blevet
installeret men figurerer stadig som valgmulighed, eller også har du
danske sprogfiler beregnet til version 3.2 og de virker ikke
nødvendigvis sammen med version 3.3

Løsningen er at fjerne muligheden for dansk sprog eller også at gå
tilbage til version 3.2

Der vil så vidt jeg forstår snart foreligge en sprogfil til den
nuværende version 3.3.4

Meld tilbage her hvis du ønsker hjælp til en ominstallering.

Lars Erik Bryld

Fra : Arne Christiansen

Dato : 16-05-05 17:20

On Fri, 13 May 2005 22:31:05 +0200, Børge Askholm <baskholm@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har flere gange klaget min nød til min udbyder, men der kommer hele
>tiden fejlmeddelelser når jeg prøver at komme ind på den afdeling på min

Jeg tror det er problemer med din danske sprogfil. Jeg har prøvet med både
Internet Explorer 6.0 og med Firefox 1.0.1, og i begge tilfælde går det godt med
engelsk sprog og dårligt med dansk

med venlig hilsen

arne christiansen

Fra : Børge Askholm

Dato : 24-05-05 20:39

Arne Christiansen og andre skrev som svarpå min grædende forespørgsel:

> Jeg tror det er problemer med din danske sprogfil. Jeg har prøvet med både
> Internet Explorer 6.0 og med Firefox 1.0.1, og i begge tilfælde går det godt med
> engelsk sprog og dårligt med dansk

Og jeg takker foreløbig for svarene

Børge