Ringe toner sms toner osv.
Fra : Janner

Dato : 13-05-05 08:26

Er der ikke nogen steder man kan hente en røvfuld af den til f.eks. en Nokia
6230 .... Det jo heelt vildt hvad de efterhånden tror de kan tage for en
enkelt tone rundt omkring

7Jan

Fra : A

Dato : 13-05-05 10:08

lav dem selv....
kopier en sang fra en cd til mp3 og smid den over i mobilen....

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Janner

Dato : 13-05-05 10:39

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> lav dem selv....
> kopier en sang fra en cd til mp3 og smid den over i mobilen....
>
> /A

Yes det er jo muligheder men måske var der nogen links til nogen sjove lyde
m.v. .... Kåre med "ja nemli ja" ville være for fedt til en sms men det sgu
ikke nemt finde eller klippe ud fra deres album uden der er en masse
baggrunds musik også ...

/Jan

Fra : Jim

Dato : 14-05-05 19:30

> [...]
> Nokia
> 6230 .... Det jo heelt vildt hvad de efterhånden tror de kan tage for

Hvis din mobilos kan afspille midi-filer, kan du downloade gratis fra
news:alt.binaries.sounds.midi og ligeledes på
news:alt.binaries.sounds.mp3 , hvis den kan afspille mp3-filer.

Held og lykke.

Mvh. Jim - Nokia 7610