Monica Zetterlund
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-05-05 09:16

Sangerinden Monica Zetterlund frygtes omkommet ved en
brand i går:

Fra svt.se:
En kvinna omkom i en brand i en lägenhet på Birger Jarlsgatan
i centrala Stockholm i går kväll. Lägenheten tillhör artisten
Monica Zetterlund, men den omkomna är ännu inte identifierad.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22568

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Max

Dato : 13-05-05 09:24

Hej

> Sangerinden Monica Zetterlund frygtes omkommet ved en
> brand i går:

http://susning.nu/Monica_Zetterlund

Er åbentbart bekræftet

Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-05-05 09:35

Max skrev:
> http://susning.nu/Monica_Zetterlund

> Er åbentbart bekræftet

Tak.

Ære være hendes minde.

Nu ville jeg gerne have haft filmen "Æblekrigen", men
den er vist ikke udkommet på video eller dvd endnu.

Er der nogen, som ved, hvor man finder sangen fra
"Æblekrigen"?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Max

Dato : 13-05-05 09:44

Hej Herluf

> Nu ville jeg gerne have haft filmen "Æblekrigen", men
> den er vist ikke udkommet på video eller dvd endnu.

Er udgivet på VHS.

Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-05-05 10:28

Max skrev:
> Hej Herluf

> Er udgivet på VHS.

Tak skal du have, Max.

Og Evert Taube-nummeret "Änglamark" (som jeg havde i
tankerne, fra filmen) er Monica Zetterlund jo slet ikke med
til at synge.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt