Mindhunters
Fra : Steen Jensen

Dato : 13-05-05 17:51

For et par måneder siden så jeg Mindhunters på DVD.
Nu ser jeg her http://snipurl.com/ev80 at den snart får
biografpremiere...det er dæleme da omvendt rækkefølge.

God nok, hvis man ikke kan finde på andet at lave
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-05 19:29

> For et par måneder siden så jeg Mindhunters på DVD.
> Nu ser jeg her http://snipurl.com/ev80 at den snart får
> biografpremiere...det er dæleme da omvendt rækkefølge.

Jooo, men det er jo også en ældre sag.
Sakset fra IMDB : "Originally set for a domestic theatrical release in 2003
and then early 2004; the film was pushed back again to 4 June 2004 secondary
to numerous positive test screenings to facilitate an improved marketing
campaign that included new theatrical posters and an official website. After
Dimension Films and Miramax sustained two massive waves of layoffs, the film
languished in the studio's vault in limbo for a sustained period of time,
practically forgotten."

Morten

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-05-05 19:54

Morten Steen <morten.x@film.dk> wrote:

> Jooo, men det er jo også en ældre sag.

Okay, hvis den skulle komme til danske biografer, så bliver det nok ikke
et 'box office hit'
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-05 20:10

> Okay, hvis den skulle komme til danske biografer, så bliver det nok ikke
> et 'box office hit'

Det er næppe sandsynligt. Der er som regel en grund til at nogle film ligger
så længe uden at blive udgivet.

Morten

Fra : Peter G.

Dato : 13-05-05 21:19

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> writes:

> Det er næppe sandsynligt. Der er som regel en grund til at nogle film ligger
> så længe uden at blive udgivet.

Ja da. Den er ikke særlig god. Bare den måde den første person dør på
er så ringe, at man ikke kan gøre andet end at tage sig til
hovedet. Derefter bliver det værre.

Næh, så er "May" sagen. Se, der er en film med gods og vidunderligt
skuespil i. Den får min varmeste anbefaling.
http://www.imdb.com/title/tt0303361/

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.