Att: Helle Nielsen
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 14-05-05 01:24

Hej Helle

Jeg skriver her i gruppen fordi jeg har mistet (igen igen) mail adressen

de 2 mennesker som sørgede for at vi fik 2 dejlige katte. Det er Simba og
Jasmin.
Det er længe siden at de har fået en update på "banditterne". Jeg ved
heller
ikke om det interessere dem længere, men jeg kan da fortælle her i gruppen
at de har det rigtig godt. Da vi fik dem hjem i januar 2004 havde vi lige
mistet vores elskede hankat Pjuske til kræften, så al vor kærlighed gik
med
det samme til de 2 banditter, og den er ikke blevet mindre !! De 2 misser
har bare bragt så meget liv (jeg nævner i flæng: diverse mus, 3 rotter, 3
stålorme, mange spyfluer og edderkopper) som bliver fortæret (delvist),
ind
i vores liv. Men vores glæde var ikke sket uden din hjælp, Helle. Hvis du
ikke havde "råbt" op her i gruppen at kattene skulle have været aflivet,
var
vi (jeg selv og kærsten) stadig ikke kommet os over Pjuske (om hvem jeg
stadig savner dybest inde).

Jeg lægger et par nyere billeder i dk.binaer så du/I (hvis du stadig
snakker
med dem) kan se at de trives.

Med venlig hilsen

Johny Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Denise

Dato : 14-05-05 07:34

Hr. Pedersen wrote:
> [...]
> jeg stadig savner dybest inde).
>
> Jeg lægger et par nyere billeder i dk.binaer så du/I (hvis du stadig

Hej Johny
Kender du gruppens hjemmeside www.dk-fritid-dyr-kat.dk Her kan du oprette
dig og lægge billeder ind, vi er mange der ikke kan se dk.binaer, og så kan
vi andre også se billeder af banditterne.
Og herinde kan du også finde Helle Nielsen og via hendes profil sende en
mail til hende.
Som jeg kender hende tror jeg da hun sætter pris på dig opfølgning
Hun er også af og til her stadig mener jeg.

--
Hilsen Denise

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 16-05-05 17:00

Hej.

Jeg vil snarest muligt oprette mig på hjemmesiden www.dk-fritid-dyr-kat.dk
så I alle kan nyde vores misser.

Johny P.

Fra : Kate

Dato : 14-05-05 08:05

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> wrote in

> Det er længe siden at de har fået en update på "banditterne". Jeg ved
> heller ikke om det interessere dem længere,

Var det mine katte vill jeg blive glad for en update

Det er dejligt når katte kommer ud i et hjem hvor de er elskede.
de se også lækre ud i binaer. Det ene billede hvor de ligger og kigger
på en regnorm-lignende tingest, er det en stålorm?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle

Dato : 14-05-05 09:20

> Jeg lægger et par nyere billeder i dk.binaer så du/I (hvis du stadig
> snakker
> med dem) kan se at de trives.
>
> Med venlig hilsen
>
> Johny Pedersen

Jo jo, jeg er her stadigvæk og har sendt dig en email privat, utrolig
dejligt at misserne har det godt. Er ikke i tvivl om at det er det helt
rette hjem til kom til.

Mvh Helle