Anbefalelsesværdige pladser i Tjekkiet, un~
Fra : Michael

Dato : 14-05-05 07:27

Hej Gruppe
Er der nogen der har nogle gode forslag til pladser i disse lande, baseret
på personlige oplevelser. Google og lignende kan jeg selv finde.

Meget gerne med links til pladserne. Hvis muligt.

Jeg skal afsted med 2 drenge 6 & 12 år.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Michael

Fra : Jørgen L.

Dato : 14-05-05 11:57

> [...]
> på personlige oplevelser. Google og lignende kan jeg selv finde.
>
> Meget gerne med links til pladserne. Hvis muligt.

Hej Michael.

Lidt fler oplysninger please.
Hvad skal i bo i ?
hvad er i til ? natur ? pool, strand ?

Der er jo rigtig mange pladser i det kæmpe område du vil til.

Hilsen Jørgen

Fra : Michael

Dato : 16-05-05 06:22

Hej Jørgen
Vi er ikke til at tage på ferie for udelukkende at se på naturen.
Vi vil gerne have muligheden for at se den, ligesom vi godt kan lide at
tage til en storby for at se seværdigheder der.
Derudover er vi mest til strand. Vi forventer at ende ved og holde den
største del af ferien ved adriaterhavet på enten den ene eller anden side.
Derudover så kan begge mine unger rigtigt godt lide og være aktive, med
fodbold, spil, underholdning osv.

Jeg ser mest på muligheden for at starte med nogle dage omkring Prag, og så
tage videre nedaf derfra. Endvidere så er vi telt, men er ikke afvisende
for at tage en overnatning eller 2 hvis prisen er indefor rimelighedens
grænser.

Mvh
Michael