MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W2K ratelimit
Fra : Morten Guldager

Dato : 13-05-05 20:41

Hejsa,

Kan jeg på let vis begrænse hvor hurtigt en windows2000 (prof)
vil sende og modtage data fra sin netforbindelse?
Jeg vil downloade en stor fil uden at ødelægge online FPS
spillet på nabomaskinen.

/Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-05-05 08:14

Morten Guldager skrev:

> Kan jeg på let vis begrænse hvor hurtigt en windows2000 (prof)
> vil sende og modtage data fra sin netforbindelse?

Der findes noget QoS i systemet.

Start > Kør > Services.msc

Jeg har dog aldrig leget med det.

> Jeg vil downloade en stor fil uden at ødelægge online FPS
> spillet på nabomaskinen.

Det kan du ikke på den måde. Der findes programmer der kan begrænse sig
i båndbredde. Total Commander er et af dem (ved ftp).

Fra : Hans

Dato : 14-05-05 15:14

Morten Guldager wrote:
> [...]
> vil sende og modtage data fra sin netforbindelse?
> Jeg vil downloade en stor fil uden at ødelægge online FPS

http://www.netlimiter.com/

Og det virker suverænt.

Hans