teenshemale ægte !!!
Fra : alex

Dato : 30-05-01 21:58

dk.binaer.erotik

er der virkelig flotte unge piger der har en tissemand ?

Fra : Chokmah

Dato : 31-05-01 18:48

"alex" <alexander@munk.dk> skrev i en meddelelse

> dk.binaer.erotik
>
> er der virkelig flotte unge piger der har en tissemand ?

jaaaeee jeg har fakrtisk en del af dem og jeg har funderet over problemet
.... fordi de ligner sgu virkeligt godt nok oppe fra ...om det er billed
manipulation eller de virkeligt er blevet så gode til at lave plastik kirugi
?
jeg ved det ikke men indrømmet det ergodt lavet
MvH
Bo

Fra : alex

Dato : 31-05-01 22:34

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> skrev i en
meddelelse news:9f600p$35v$1@sunsite.dk...

> [...]
billed
> manipulation eller de virkeligt er blevet så gode til at lave plastik
Efter dømme tror jeg hovedet er udskiftet, men babserne kan hun ikke
lyve sig fra

Fra : Henning

Dato : 01-06-01 20:03

> [...]
> billed
> kirugi
> Efter dømme tror jeg hovedet er udskiftet, men babserne kan hun ikke

Mænd der får hormoner (østrogen) udvikler bryster, så
enhver mand, kan komme til at ligne en kvinde, hvis
han vil.

Jeg så en udsendelse om disse unge mænd i Thailand, der
samlede mandlige turister op på barer og på stranden, de
havde fået hormoner og lignede kvinder til forveksling.
Disse mænd overvejede at få pik og klokkeværk skåret af,
for så kunne de lettere tjene penge som prostituerede,
så de kunne forsørge familien og evt. sende mindre søskende
på universitetet, så de ikke skulle havne i prostitution.

Jo østrogener, giver mænd kvindelige former, så der findes
sådanne mænd, i Frankrig har man etablissementet:
Belle Folieres tror jeg det hedder, hvor 90% af de optrædende
kvinder er østrogen-behandlede mænd, tænk på det
næste gang i savler over et show fra Frankrig
Disse mænd fremfører deres østrogen bryster på
en måde, som kvinder aldrig kan gøre efter*G*

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 02-06-01 19:51

"alex" <alexander@munk.dk> skrev i en meddelelse

> Efter dømme tror jeg hovedet er udskiftet, men babserne kan hun ikke
> lyve sig fra

Tjjaa nu har jeg jo været en del gange i Thailland og set mangt en trans ok
de disponere ikke over de samme beugeter som i den kaukasiske verden - men
jeg sværger sgu til at det simpelthænd er kvinde kroppe sat på mande
kroppe - fordi ok det er IRL men jeg sværger uanste kvaliteteten af
kirugien - så er der simpelthænd forskeld på udstrålingen i mellem
oprindelige mænd og kvinder som hænger ved efter evt. køns skifte operation.
og det er det jeg bider mærke i ... selv om det *kun* er på billed så er de
meget qvindelige.
MvH
Bo