Lakering af grene
Fra : MH

Dato : 30-05-01 21:42

Jeg har flere steder læst at hvis man skal have grene i akvariet, så skal
man lakere dem først. Til det formål skulle en lak ved navn DURAGLAs være
perfekt, idet det dels holder længe i akvariet og ikke afgiver nogle farlige
stoffer til vandet. Problemet er blot at jeg nu har forsøgt mig i indtil
flere velassorterede farvehandler og byggemarkeder og ingen kender DURAGLAS.
Ved nogen hvor man kan købe det?

På forhånd tak

Michael

Fra : Keyser Soze

Dato : 31-05-01 00:03

Har selv eftersøgt det. Uden resultat. Fik efterhånden oplyst, at det
skulle være udgået af produktion?

Keyser Soze

Fra : Jan Boegh

Dato : 31-05-01 19:30

"MH" <mh@oskars.dk> wrote in message news:9f3lj5$1l69$1@news.cybercity.dk...

> flere velassorterede farvehandler og byggemarkeder og ingen kender
DURAGLAS.
> Ved nogen hvor man kan købe det?

Prøv med en PU-lak i stedet. Den skulle også være totalt giftfri efter
afhærdning. Junkers har en vandbaseret gulvlak, der fås i dejlige små og
dyre dåser.

mvh
Jan