Tema med anvendelse af CSS
Fra : Torben Olsen

Dato : 30-05-01 21:34

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad der kunne ligge til grund for, at
jeg ikke får mulighed for at sætte flueben i feltet for anvendelse af CSS
under tema i FP2000..

--
MVH
Torben

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 30-05-01 21:57

Torben Olsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvad der kunne ligge til
> grund for, at jeg ikke får mulighed for at sætte flueben i
> feltet for anvendelse af CSS under tema i FP2000..

Måske har du under "Page Options" => fanen "Compatibility" defineret at dine
sider skal være understøttet af Netscape 4 ?

Bare et gæt.

Mvh
Jonas

Fra : Torben Olsen

Dato : 31-05-01 07:35

Hej Jonas

Det ser ud til at dig gæt var kvalificeret, så snart jeg indstillede den til
kun at understøtte IE så kom muligheden frem...

Tak for gættet!!!

--
MVH
Torben