Virusvarsel!!!!!
Fra : Brynjar Harsvik

Dato : 30-05-01 20:40

Det er oppdaget et nytt virus som sletter harddisken på infiserte
maskiner. Siste oppdatering fra Norton tar den ikke, så du må fjerne
viruset manuelt. Det er programert til å slå til nå på fredag
(01.06/01). Jeg fikk beskjed på telefon fra kjentfolk om at de hadde
det, og ble anbefalt å se etter. Et raskt søk avdekket at også min
maskin var infisert. Jeg har ringt og varslet flere som også viste seg
å ha det.
For å finne det: Trykk START\SØK og skriv inn: sulfnbk.exe
Søk gjennom alle harddisker og slett det hvis du finner det! Slett det
også fra søppelkurven.
Ikke åpne exefilen for å se hva det er!
Gi dette varselet videre til så mange som mulig, men gjør det
fort!!!!!!!

Brynjar