Arkivalieronline!
Fra : Margit Olsen

Dato : 10-04-05 19:04

Jeg har fået et password til Arkivalieronline, men kan ikke finde ud af at
bladre i for eksempel kirkebøger. Hvordan gør man?
Tak på forhånd
Mvh M.O.

Fra : Ulla Pedersen

Dato : 10-04-05 20:15

Hej Margit!

Når du har valgt kirkebog, og hvilke årstal du vil kigge på, får du den
første side op. I bjælken ovenover vil der stå 1. Ved siden af tallet er der
nogle små pile, dem trykker du op og ned på, og så venter du til næste side
kommer op. Du kan også skrive et sidetal selv, og så trykker du bare enter.
Håber dette hjælper dig.

Venlig hilsen
Ulla Pedersen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-04-05 18:33

Ulla Pedersen wrote:
> [...]
> kommer op. Du kan også skrive et sidetal selv, og så trykker du bare enter.

Hej Ulla & margit.
Men I kan da osse bare bruge piltaster (på 'klaviaturet') op og ned i
stedet for at få museskader . . .
Hilsen Flemming