Hvilken mobil telefon skal jeg vælge?
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-05-05 10:07

Da jeg går med min mobil i jakke/bukse lommen skal den være lille, veje
mindst muligt og være robust. Har tabt min nuværende mobil et par gange. Har
idag en Nokia 6230, men overvejer en ny, men hvilken og hvorfor?

Fra : A

Dato : 12-05-05 10:49

Hvad skal den bruges til..../hvad er dit behov....?
- Mulighederne er mange.

/A

..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-05-05 21:03

Primært alm. telefoni og SMS

Fra : Michael

Dato : 12-05-05 22:45

Peter Jensen wrote:
> Da jeg går med min mobil i jakke/bukse lommen skal den være lille, veje
> mindst muligt og være robust. Har tabt min nuværende mobil et par gange. Har
> idag en Nokia 6230, men overvejer en ny, men hvilken og hvorfor?

Ja, hvorfor egentlig. Hvis du har en N6230 er du da dækket godt ind!

/michael

Fra : Brian S Jensen

Dato : 13-05-05 05:51

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hvorfor egentlig. Hvis du har en N6230 er du da dækket godt ind!
>
> /michael

Det var sjovt nok også min tanke

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : -=- JF -=-

Dato : 13-05-05 22:00

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har idag en Nokia 6230, men overvejer en ny, men hvilken og hvorfor?
Hvorfor? - Ja, det må guderne vide. 6230'eren er da en go' telefon, som
laaaaangt overgår dine krav til "alm. telefoni og SMS!

--
Mvh John

-=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-