2 telefonnummere på 1 sim-kort?!?
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-05 18:44

Hej...

jeg har en arbejdstelefon og en privat telefon og det er træls når jeg skal
til at fiske telefon på 2 forskellige steder hvad gør man kan man evt lave
et kort med begge numer på??

Anders

Fra : Fischer

Dato : 11-05-05 20:36

> jeg har en arbejdstelefon og en privat telefon og det er træls når jeg
> skal til at fiske telefon på 2 forskellige steder hvad gør man kan man evt
> lave et kort med begge numer på??

På forskellige måder kan man lægge 2 SIM-kort ind i telefonen.
Men det er kun det ene der kan være aktivt ad gangen - det vil altså svare
til at skifte SIM-kort.

*Fischer

Fra : Jesper

Dato : 11-05-05 22:59

On Wed, 11 May 2005 19:43:58 +0200, Anders E. Larsen wrote:

> [...]
> til at fiske telefon på 2 forskellige steder hvad gør man kan man evt lave

Evt. kan du lave en viderestilling fra den ene telefon til den anden og
på den måde nøjes med een telefon til begge numre. Dette betyder dog så,
at den telefon der viderestilles fra betaler den viderestillede samtale.

Fra : Claus Andersen

Dato : 12-05-05 12:27

> Anders skrev:
>
> Evt. kan du lave en viderestilling fra den ene telefon til den anden og
> på den måde nøjes med een telefon til begge numre.

Jeg bruger denne løsning dagligt mellem arb. og privat mobil og det virker
fint.

Eneste problem er SMS, MMS osv. De bliver nemlig ikke videresendt.
Jeg har endnu ikke fundet en metode til, at kunne videresende SMS mm. og
går
til tider med begge mobiler i lommen.

Claus

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk