Nokia 6610 , PC suite og datakabel
Fra : Gnistn

Dato : 09-05-05 18:50

Hej, jeg kan ikke få forbindelse til min Nokia 6610 via datakabel i PC Suite
6.5.10.

Jeg har først installeret denne driver her:
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,5447,00.html og derefter har jeg
installeret PC Suite 6.5.10. Jeg bruger iøvrigt Windows XP SP2.

Jeg har købt et DKU-5 USB kabel til 179,- kr. hos www.mytrendyphone.dk som
skulle kunne bruges med en Nokia 6610.

Jeg har også prøvet med en trial version af oxygen, med det virker heller
ikke.

Nogen forslag til hvad jeg kan prøve?

Kan det være problemer med mobilens firmware version?

Hvis jeg taster *#0000# fortæller mobilen at firmware versionen er: v 4.74
dateret 14.04.03. Så vidt jeg hurtigt kunne finde ud af kan man ikke selv
opdatere firmwaren via et datakabel, men det er jo også ligegyldigt i min
situation da jeg slet ikke kan få forbindelse til mobilen. Findes der en
nyere firmware og kan en unlocker opdatere denne?

--
The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
deserves a good spanking!

Fra : Gnistn

Dato : 12-05-05 02:02

Hmm nu har jeg fået det til at virke lidt ved også at installere
TI3410Driver.zip downloaded herfra:
http://www.ok-shop.cz/?src=db&href=download

Men det funker ikke 100% forbindelsen fryser nu og da f.eks. midt i et
forsøg på at lave en backup af mobilen til PC.

Jeg er nødt til at genstarte PC'en for at få kontakt til mobilen igen.

Det er endnu ikke lykkedes mig at gennemføre en succesful backup

Der må da være nogen derude med nogle guldkorn der kan hjælpe mig videre til
en 100% fungerende løsning.

Fra : Gnistn

Dato : 12-05-05 03:25

Nu lykkedes det sørme at gennemføre en backup. Men jeg fik at vide at nogle
copyright beskyttede filer ikke blev kopieret, d.v.s. at f.eks. den
ringetone jeg betalte 15,- kr for i går via en SMS tjenste kan jeg ikke tage
backup af, så hvis jeg ved en fejl kommer til at slette den ringetone eller
den går tabt af andre årsager har jeg ingen backup at genoprette med, og har
bare værsgo at betale 15,- igen ved kasse 1.

Hvad er det for noget pis! ja undskyld mig men den slags gør mig sur

Er der nogen der kender nogle fif der gør det muligt at tage backup af
copyright beskyttede filer, så jeg ikke kommer ud for at skulle betale flere
gange for den samme software hvis uheldet skulle være ude.