God nem mobil til "SMS-amatør"
Fra : Finn

Dato : 09-05-05 18:50

Jeg søger en nem mobil til en (voksen) person som ikke kender til SMS men
vil til at bruge det. Den skal også have 640x480 kamera. Jeg har f.eks. selv
en Siemens S55 men den er vedkommende ikke specielt dus med mht SMS.

Jeg hælder lidt til en Samsung SGH E330 eller en Nokia 6230 (dog lidt for
dyr). Har i andre forslag?

Mvh
Finn

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 09-05-05 19:56

> Jeg hælder lidt til en Samsung SGH E330 eller en Nokia 6230 (dog lidt for
> dyr). Har i andre forslag?

Enhver SonyEricsson-model. De er (næsten) alle sammen relativt billige og ok
at skrive SMS-beskeder på. Skriver man ret hurtigt skal man dog minimum have
en K700i eller over i et andet mærke. T610, T630 osv. er lidt langsommere,
men jeg har nu aldrig haft problemer - og jeg skriver forholdsvist hurtigt
(de få gange jeg sender SMS'er).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : RpR

Dato : 10-05-05 15:49

> [...]
selv
> en Siemens S55 men den er vedkommende ikke specielt dus med mht SMS.

Hvis du vil have ordbog og en god skærm, godt stort tastatur, så se dig om
efter en brugt Nokia 6600.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~