ang 3220
Fra : Charlotte

Dato : 09-05-05 11:08

Hejsa.. ved ikke om jeg er OT i den her gruppe men prøver.
Jeg har en nokia 3220 som lige er købt med et datakabel DKU-5 (skulle
gerne
være org.) Jeg installere driver til kabel og den sidste nye pc-suite.
Min
pc kan sagtens finde telefonen og jeg kan overføre billeder (egne) til min
pc, men alt hvad der hedder baggrunde og ringetoner vil den ikke, jeg
prøvede så med min gamle 6610 og det fungerede uden problemer.. Jeg
henvendte mig til hende jeg havde købt den af og hun fortalte at hos hende
havde der ikke været problemer. Nogen gode ide'er?

Charlotte

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-05-05 13:12

"Charlotte" <charlotte@FJERNDETTE5750.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Charlotte

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1342 spam-mails.

Det kan være du ikke har den helt rigtige version af Nokia Suite, eller den
rigtige version i forhold til hvilken Windows du bruger. Jeg håber disse kan
opklare hvor problemet ligger

http://www.nokia.com/nokia/0,,72030,00.html

http://www.nokia.com/nokia/0,,72030,00.html#model

Med venlig hilsen Kim

Fra : Charlotte

Dato : 09-05-05 16:51

det er de helt rigtige versioner kan jeg se... andre bud på problemet?

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Gnistn

Dato : 09-05-05 19:17

Charlotte wrote:
> , jeg prøvede så med min gamle 6610 og det fungerede uden
> problemer..

Hej, jeg har problemer med at få forbindelse til min 6610. Nu da jeg ser dit
indlæg bliver jeg nysgerig for at høre hvilken firmware din 6610 har,
hvilken firmwareversion rappoterer din 6610 hvis du taster *#0000#

Firmwaren i min 6610 er, v 4.74 dateret 14.04.03

--
The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
deserves a good spanking!

Fra : Charlotte

Dato : 10-05-05 04:35

Der kører min 4.18