Mobil data i Egypten?
Fra : Nicolai

Dato : 07-05-05 15:56

Der ser ikke ud til der er GPRS i egypten - hvilke muligheder har jeg så med
TDC?

Kræver high speed data noget specielt eller har jeg inten mulighed dernede?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Jim

Dato : 07-05-05 18:27

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Der ser ikke ud til der er GPRS i egypten - hvilke muligheder har jeg
> så med TDC?
>
> Kræver high speed data noget specielt eller har jeg inten mulighed
> dernede?

Nej, man er ikke så progressiv i de islamiske samfund.
Havde du regnet med det?
Jeg anbefaler, at du investerer i en satellittelefon, hvis du vil være
sikker på forbindelse i et ørkenland.

J.

Fra : Nicolai

Dato : 07-05-05 20:38

> Nej, man er ikke så progressiv i de islamiske samfund.
> Havde du regnet med det?

Næ, kun håbet ;) - når du nu HAR mobil håbede jeg at highspeed data også var
der, selvom de ikke har gprs.

> Jeg anbefaler, at du investerer i en satellittelefon, hvis du vil være
> sikker på forbindelse i et ørkenland.

Nah ;)

Fra : Jim

Dato : 07-05-05 22:29

> Næ, kun håbet ;) - når du nu HAR mobil håbede jeg at highspeed data
> også var der, selvom de ikke har gprs.

Tja.. :0) Selvfølgelig vil man jo gerne gøre brug af de muligheder ens
mobilos giver en.

> Nah ;)

De er også en anelse dyrere end de alm. mobilos.

J.