N5140 skifter ringetone?
Fra : Camilla

Dato : 06-05-05 14:18

hej

Min kærestes mobil skifter ringetone? Den er sat til at spille en hentet
midi fil, og spiller den også første gang tlf ringer. Men næste gang er
det en hel anden? Den er sat til at bruge den ringetone ved alle typer
opkald, og det er sket da den samme person har ringet med 5 min.
mellemrum. Så det skulle heller ikke være noget med grupper? Noget vi
har overset?

på forhånd tak

Mvh Camilla

Fra : Calle.

Dato : 07-05-05 18:59

Camilla wrote:
> [...]
> ved alle typer opkald, og det er sket da den samme person har ringet
> med 5 min. mellemrum. Så det skulle heller ikke være noget med

Hvis du har samme nummer gemt 2 gange under forskellige navne, kan telefonen
godt lave ged i det.
--
Calle.