uteknisk men lærenem
Fra : MGA

Dato : 04-05-05 12:33

Jeg har en SE K700i og nu har jeg købt et USB cable DCU-11 - det har jeg
plottet i computeren og i telefonen, installeret den medfølgende software og
med stor forventning åbnet den del af softwaren som skal finde telefonen.
Stor er min skuffelse da computeren fortæller mig at der ikke er sluttet en
telefon til computeren =(

Nogen der har erfaringer eller idéer til at løse problemet?

Mette

Fra : A

Dato : 04-05-05 13:54

har du ovevejet noget bluetooth i stedet for !

ellers så skal telefonen opdateres i sw, det plejer normalt at hjælpe !

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : MGA

Dato : 04-05-05 13:27

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> software
> telefonen.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2 spam-mails.

Tak :)

Men hvor finder jeg den software - kunne ikke se noget på SE's hjemmeside =(

Mette

Fra : A

Dato : 04-05-05 15:01

Der skal du forbi en unlocker. Den nærmeste finder du på www.dkunlock.dk