K700i - Har i nogle tricks?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 03-05-05 22:37

Hej NG!

Er lige blevet ejer af en S/E K700i!
Det er i øvrigt en fed lille mobil, hvis i spørger mig.

MEN: Jeg har aldrig før været Ericsson-mand, så jeg har lige et par
spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kan hjælpe med:

1. Jeg har en passiv bilholder, HCH-38 til bilen. Kan man da for dælen ikke
få K700i til at skifte automatisk til bil-profilen, når man sætter den i
holderen? Der sidder fastmonteret lader i bilholderen, men altså ikke fuld
håndfri bilinstallation...

2. Synes godt nok det er noget bøvl at skifte mellem profilerne. Hvad gør i?
Har det som genvej på joysticket, eller hvad?

3. Har i nogle gode sider med programmer, tips og tricks, koder og den
slags? Så er jeg lutter øren

4. Sonofon har lagt noget E*GO sjov på mobilen. Det er vist bl.a. gået ud
over WAP-browseren, som jeg vist ikke kan komme ind i, uden først at skulle
gennem E-GO. Kan det virkelig passe??? Og kan man SLETTE dette EGO-sjov?

Tjaeh - Der var vist lige noget at arbejde med! Håber en eller anden venlig
sjæl vil hjælpe...

/Lasse

Fra : A

Dato : 04-05-05 06:57

De første 3 punkter kan jeg ikke hjælpe dig med, men det 4. kan jeg.
Telefonen skal faktisk debrandes - dvs. den skal forbi en unlocker.Det
koster nok ca.200,- da det er lidt (temmeligt) besværligt. Og du kommer
nok
til at undvære din telefon i en dags tid.

Kunne forestille mig at noget opdatering af sw vil hjælpe dig med nogle af
de rest.problemer.

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : ///M

Dato : 05-05-05 22:26

"Lasse Rønlev" <spamlasse@roenlev.dk> wrote in message
> 2. Synes godt nok det er noget bøvl at skifte mellem profilerne. Hvad gør
> i? Har det som genvej på joysticket, eller hvad?

Skift mellem profilerne - tjae - jeg bruger kun normal og lydløs, og det er
næsten for nemt. Hold firkant-tasten nede i et par sekunder.

> 3. Har i nogle gode sider med programmer, tips og tricks, koder og den
> slags? Så er jeg lutter øren

Der findes nogle. Prøv at kigge tilbage i gruppen - der er postet nogle
links tidligere.

--
///M