nokia cark91 BT converter, erfaringer ?
Fra : Morten

Dato : 02-05-05 13:00

Hej NG.

Jeg har i min bil en håndfri installation af nokia Cark91, men det med at
smide mit simkort over i en gammel (men ellers udemærket) n6310i er blevet
et irritationsmoment. Så jeg er begyndt at kigge mig om efter noget
Bluetooth som kan sættes på det eksiterende håndfri sæt uden, at der skal
rodes for meget med ledninger. Jeg har fundet en BT adapter fra Lintech
http://www.lintech.de/english/index.html ->products->lintech universal
Bluetooth in car adapter DSP 1420D, er der nogen som har efaring med dette,
eller andre produkter?

PFT

Morten

Fra : JMo.

Dato : 02-05-05 13:36

Morten wrote:

> [...]
> ->products->lintech universal Bluetooth in car adapter DSP 1420D, er
> der nogen som har efaring med dette, eller andre produkter?

Ser spændende ud..

Et alternativ - hvis Bluetooth ikke er et krav - er at opgradere dit Cark-
91 med en CA-55 og den relevante holder (f.eks. MBC-15S og AXF-15S).

http://www.nokia.com/nokia/0,,73955,00.html
(Forventes på markedet her i starten af maj)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-05-05 19:16

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in message

> [...]
>
> http://www.nokia.com/nokia/0,,73955,00.html
> (Forventes på markedet her i starten af maj)

Det sku blæret!
Mere interesandt er hvad prisen bliver på sådan en svend..

--
/Dennis - der også har N6310 med CK91
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : JMo.

Dato : 04-05-05 22:31

Dennis Pedersen wrote:

> Mere interesandt er hvad prisen bliver på sådan en svend..

Max ca. 600,-

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-05-05 21:01

> Max ca. 600,-

Er det et gæt eller "insider" viden? :)

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-05-05 15:05

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message

> "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in message

> Er det et gæt eller "insider" viden? :)

Lidt googling viser at den allerede er i handlen og kan fåes til 434kr
inklusiv moms (http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=54736)

Den lokale sonofon pusher ville have 550kr for den , men nævnte at den kunne
give susen i højtalerne og/eller skratten.

Nogen der rent faktisk har set/prøvet det?

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.