Nokia 6230
Fra : M

Dato : 01-05-05 10:20

Hej jeg har et par spørgsmål vedr. nokia 6230.

Ved køb af denne, følger der så et stereoheadset med?

Følger der også et kabel med til computeren eller købes det ved siden af?

Det stik der sidder i bunden af telefonen, er det, det samme som til en
nokia 7210 (har nemlig et pc stik fra en sådan)?

Fra : Bettina&Fillip

Dato : 01-05-05 11:35

"M" <temp@temp.temp> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har et par spørgsmål vedr. nokia 6230.
>
> Ved køb af denne, følger der så et stereoheadset med?
Ja

> Følger der også et kabel med til computeren?
Nej

Eller købes det ved siden af?
Ja

Fra : Helle

Dato : 01-05-05 12:01

"Bettina&Fillip" <bettina.fillipnospam@kkgaard.telelet.dk> skrev i en
meddelelse news:4274b0bc$0$288$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "M" <temp@temp.temp> skrev i en meddelelse

> [...]
Hvad koster sådan et kabel og hvor køber man det.
mvh Helle

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-05-05 12:33

Helle skrev:

> Hvad koster sådan et kabel og hvor køber man det.

Mon ikke at din lokale mobilforhandler har så mange at de sælger af
dem?

Fra : M

Dato : 01-05-05 17:08

> Hvad koster sådan et kabel og hvor køber man det.

Kr. 200-400

www.thansen.dk
www.netget.dk

Fra : Ukendt