3 mobiler
Fra : Henrik Bjerre

Dato : 29-04-05 16:20

Kan nogen svare mig på om 3 mobiler, fx lg 8120, kan bruge almindelige
simkort? Eller er det kun de simkort der følger med?

MVH Henrik

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 29-04-05 16:39

> Kan nogen svare mig på om 3 mobiler, fx lg 8120, kan bruge almindelige
> simkort? Eller er det kun de simkort der følger med?
>
> MVH Henrik

Det kan de så snart de er låst op.

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 29-04-05 17:08

ok. Tak for hjælpen

men lige et spørgsmål mere. Kan man så stadig tale med hinanden med
videosamtale med de gammeldags sim-kort?

MVH Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-05 17:18

On Fri, 29 Apr 2005 18:08:20 +0200, "Henrik Bjerre"
<henrikbjerre@tele2adsl.dk> wrote:

>men lige et spørgsmål mere. Kan man så stadig tale med hinanden med
>videosamtale med de gammeldags sim-kort?

Nej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-05-05 14:32

"Henrik Bjerre" <henrikbjerre@tele2adsl.dk> wrote in message
> ok. Tak for hjælpen
>
> men lige et spørgsmål mere. Kan man så stadig tale med hinanden med
> videosamtale med de gammeldags sim-kort?

Nej og de er kæmpestore og super ringe udenfor umts net