Anbefaling af mobiltelefon
Fra : M

Dato : 28-04-05 08:40

Hej NG

Jeg vil høre om hvilken mobiltelefon i kan anbefale ud fra følgende krav om
hvad den skal kunne:

Afspille mp3
Læse SD kort
Farveskærm
Kalenderfunktion
FM Radio

Fra : M

Dato : 28-04-05 08:49

Vil lige skynde mig og tilføje, at den skal kunne læse SD kort på 512 mb

Fra : Jesper

Dato : 28-04-05 09:17

On Thu, 28 Apr 2005 09:40:12 +0200, M wrote:

> Hej NG
>
> Jeg vil høre om hvilken mobiltelefon i kan anbefale ud fra følgende krav om
> hvad den skal kunne:
>
> Afspille mp3
> Læse SD kort
> Farveskærm
> Kalenderfunktion
> FM Radio

Hvis det er i orden med MMC-kort i stedet for SD, så check Nokia 6230
eller 6230i (sidstnævnte har lidt bedre skærm og megapixel-kamera).

mvh. Jesper

Fra : Jim

Dato : 28-04-05 11:10

> [...]
> Hej NG
>
> Jeg vil høre om hvilken mobiltelefon i kan anbefale ud fra følgende

Tag et kig på denne:
http://makeashorterlink.com/?L6BB51AFA

Mvh. Jim.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 28-04-05 21:59

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Tag et kig på denne:
> http://makeashorterlink.com/?L6BB51AFA

Vil lige bemærke at denne mobil tager ikke SD-kort, men MS Duo, som kun går
op til 128 Mb.
Udover det opfylder den dine krav, og er enormt lækker.

Mvh. Mikkel

Fra : Jim

Dato : 28-04-05 22:27

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Vil lige bemærke at denne mobil tager ikke SD-kort, men MS Duo, som
> kun går op til 128 Mb.
> Udover det opfylder den dine krav, og er enormt lækker.

Det er den nemlig.
Og skulle jeg have en reservemobilos, så skulle det være den.
Og ja, jeg tænkte nok, at den ikke tog den type kort. - My bad.

J.