N.6230i sms distributionsliste?
Fra : og

Dato : 25-04-05 08:29

Har set flere steder at ovenstående skal være i den...men jeg kan ikke finde
den, nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.

Fra : Michael

Dato : 25-04-05 14:25

og wrote:
> Har set flere steder at ovenstående skal være i den...men jeg kan ikke
> finde den, nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.

På en alm. 6230 går du ind under Beskeder -> SMS beskeder ->
Distributionslister. Så kan du oprette og bruge distributionslister.

/michael

Fra : N. Christensen

Dato : 25-04-05 16:08

> På en alm. 6230 går du ind under Beskeder -> SMS beskeder -> Distributionslister. Så kan du oprette og bruge
> distributionslister.

Jeg har også ledt forgæves efter den funktion på 6230i.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.