problemer med N6600 og tomtom mobile
Fra : Brian Olesen

Dato : 24-04-05 23:31

Hej
Hvordan får man tt mobile til at snakke med andre gpsser end deres egen
tomtom?

Mvh. Brian

Fra : hanse`rik

Dato : 25-04-05 07:18

On Mon, 25 Apr 2005 00:31:04 +0200, "Brian Olesen"
<ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote:

>Hej
>Hvordan får man tt mobile til at snakke med andre gpsser end deres egen
>tomtom?
>
>Mvh. Brian

programmet er låst til TomTom bluetooth GPS antenne

(men der findes en hack, men den har jeg ikke fået til at virke)

derfor KØBTE jeg route66 = 1499kr (med det hele) gps mmc kort 256 mb

i http://www.elgiganten.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-04-05 22:11

Hej

> programmet er låst til TomTom bluetooth GPS antenne
>
> (men der findes en hack, men den har jeg ikke fået til at virke)

Øv ville ellers gerne lige have afprøvet skidtet. Jeg er nemlig yderst godt
tilfreds med min holux.

Mvh. Brian