Findes der en bedre Sony Ericsson????
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-04-05 21:40

..... Sony Ericsson end W800i, så vidt er det den absolut
bedste telefon der overhovedet er lavet, men findes der en bedre,
altså med bedre specikikationer?

Og er det Sony Ericssons kommende TOP model?

Bare så jeg ikke kaster penge efter den hvis der er en der er bedre,
vil jo ha´ den ALLER bedste....

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : DonE_8700

Dato : 24-04-05 22:04

Henrik (Silkeborg) skrev:
> [...]
>
> Og er det Sony Ericssons kommende TOP model?
>
> Bare så jeg ikke kaster penge efter den hvis der er en der er bedre,

Lidt OT, høre måske til i dk.snak.vittigheder...men:
Uden abonnement! Simlåst: Ja
Men til hvem?!?!?!?
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=3&product=377&abonnement=-1
Uden tvivl en lækker fon

--
Venligst
DonE

Fra : Fischer

Dato : 25-04-05 05:18

> Lidt OT, høre måske til i dk.snak.vittigheder...men:
> Uden abonnement! Simlåst: Ja
> Men til hvem?!?!?!?

Den kommer jo først til sommer, så informationerne er nok lidt upræcise
under alle omstændigheder.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 12:38

DonE_8700 wrote:

> Lidt OT, høre måske til i dk.snak.vittigheder...men:
> Uden abonnement! Simlåst: Ja

Nej det hører så afgjort ikke til at dk.snak.vittigheder, i kraft af at det
er et link. Der er lige et link eller to for meget derovre
--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor