Kontrolord - SE kodehusker
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-04-05 16:50

Er der nogen der har en fornuftig forklaring på hvad "kontrolordet" i
Sony Ericssons "kodehusker" gør godt for ?

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 21-04-05 17:12

Henrik Stidsen wrote:
> Er der nogen der har en fornuftig forklaring på hvad "kontrolordet" i
> Sony Ericssons "kodehusker" gør godt for ?

når du har tastet din kode så viser telefonen kontrol ordet, det er for
at du kan kontrollere at kode en rigtig. hvis du taster en forkert kode
kommer der et andet ord, og så vil alle dine koder i kodehuskeren være
forkerte..

hvis man taster en forkert kode når du åbner kodehuskeren, får du ikke
at vide at det er en forkert kode du har tastet, men du kommer bare ind
til en liste med "falske" koder.

MVH
Kasper Malmberg

P.S. jeg håber jeg fik forklaret mig bare en lille smule forståeligt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-04-05 18:00

Kasper Malmberg <malmbergFJERN@gmail.comFJERN> wrote in

> [...]
> er for at du kan kontrollere at kode en rigtig. hvis du taster
> en forkert kode kommer der et andet ord, og så vil alle dine

Aaaaah, skidesmart!

> hvis man taster en forkert kode når du åbner kodehuskeren, får
> du ikke at vide at det er en forkert kode du har tastet, men du
> kommer bare ind til en liste med "falske" koder.

Vi gentager fra ovenfor: Aaaaah, skidesmart!

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-04-05 10:12

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Kasper Malmberg <malmbergFJERN@gmail.comFJERN> wrote in

> Aaaaah, skidesmart!

> Vi gentager fra ovenfor: Aaaaah, skidesmart!

Ja, det er bare synd at det falske kontrol ord bare er en række bogstaver,
og ikke et rigtigt ord, det ville være det sværer for snushaner at opdage at
de havde tastet forkert...

Tonni Madsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-04-05 12:42

"Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk> wrote in

> Ja, det er bare synd at det falske kontrol ord bare er en række
> bogstaver, og ikke et rigtigt ord, det ville være det sværer for
> snushaner at opdage at de havde tastet forkert...

Det rigtige ord kunne jo også bare være en række bogstaver :)

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : Christian R.

Dato : 22-04-05 16:47

On Fri, 22 Apr 2005 11:12:26 +0200, "Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk>
wrote:

>Ja, det er bare synd at det falske kontrol ord bare er en række bogstaver,
>og ikke et rigtigt ord, det ville være det sværer for snushaner at opdage at
>de havde tastet forkert...

Hvem siger at det rigtige kontrolord skal være et rigtigt ord?

Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-04-05 21:37

"Christian R." <cr@it.dk.fjern> skrev i en meddelelse

> Hvem siger at det rigtige kontrolord skal være et rigtigt ord?

Tja, jeg syntes bare det er det mest logiske hvis det er noget folk skal
huske på, men bevars det er da muligt at det bare er mig der er mærkelig...

Tonni Madsen