mobil med camera og lang batterilevetid?
Fra : per

Dato : 21-04-05 16:01

For en ven søger jeg en mobil uden abb., som har et kamera. Det vigtigste er
at den har meget lang batterilevetid eller, at der kan anskaffes et ekstra
batteri til den med lang levetid.
Kender nogen en sådan?

En forhandler anbefalede en Samsung X600, hvortil man skulle kunne få et
mere højtydende batteri. Dette har jeg imidlertid ikke været i stand til at
finde?

mvh per

Fra : A

Dato : 21-04-05 20:04

Det bliver nok temmeligt svært at få både kamera og lang batteritid i
samme
telefon.

Men en mulighed kunne være en SE K700(i).

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : per

Dato : 21-04-05 21:38

A wrote:
> Det bliver nok temmeligt svært at få både kamera og lang batteritid i
> samme
> telefon.
?
Hvorfor det - det kommer vel an på hvor meget man bruger cameraet eller hur?
mvh per

Fra : A

Dato : 22-04-05 05:45

De telefone man kan få idag, har næsten alle kamera indbygget i. Der er
ganske få modeller der ikke har. Og disse modeller, har et bedre
strømforbrug, da der ikke skal bruges ekstra strøm til kamera.

Der er selvfølgelig en SE T68i, men der er kameraet ekstra udstyr, men
telefonen er temmelig forældet efterhåden, men den holder sin pris.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-04-05 21:40

Tja, jeg har en K700I og den SKAL lades hver nat, og hvis jeg bruger
Bluetooth og snakker meget skal den også ha en tur midt på dagen, men som SE
siger så er det vel meget rimeligt for en telefon der har et halvt år på
bagen...

Tonni Madsen

Fra : A

Dato : 23-04-05 04:15

Så er dit batteri med temmelig stor sansynlighed defekt, da min K700i
sagtens kan holde strøm i meget længere tid...

Har du opdateret sw i den for nylig ?.
- En af de nyeste giver nemlig temmelig bedre strømforbrug.

/A

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-04-05 16:46

Tonni Madsen wrote:
> [...]
> Bluetooth og snakker meget skal den også ha en tur midt på dagen, men
> som SE siger så er det vel meget rimeligt for en telefon der har et

Nej, det er på ingen måde rimeligt. Med mindre du bruger den *rigtig* meget
(læs: konstant), så vil jeg gætte på, at der er en fejl på dit batteri. Jeg
kunne forstå, hvis det var en 2 år gammel telefon, men ikke på en så ny.

Søren