Skære hul i glasfiber
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-05-01 20:23

Hej

Jeg skal have skåret hul i båden til mit landstik,

Men hvorledes opfører glasfiber når man borer saver i det?

Træ flosser som regel på bagsiden, men hvad gør glasfiber, og kan man
afhjælpe med f.eks. at sætte tape eller lign på inden man borer / saver?
skal det på begge sider pga. af gelcoaten?

De bedste hilsner
Jan

Fra : Hanne og Hans

Dato : 31-05-01 10:52

Jeg bruger en hulskærer og skærer halvt ind fra hver side,så er der ikke
noget
flosseri.
Hans

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-01 13:27

Tak for det gode råd.

Desværre skal det i denne situation være et firkantet hul, men ellers var
idéen god.

De bedste hilsner
Jan Rasmussen

Fra : Søren