ny mobil, men simple krav: telefoni, SMS o~
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 20-04-05 19:53

Jeg skal til at have en erstatning for min gamle T39. Jeg bruger stort set
kun mobilen til 3 ting:
- telefoni
- sms
- kalender (det sdiste er T39'eren godt nok ret uegnet til)

Har I forslag til muligheder - har f.x. haft kig på Ericsson P900i, der dog
er lidt pebret, men den har tilsyneladende god kalenderfunktion bl.a. p.g.a.
den store skærm, men telefonen er jo også ret stor. Er der andre
alternativer, hvor skræmen er næsten ligeså stor med gode
kalenderfunktioner. De må absolut ikke være større end P900i, som jeg
egenetlig synes er lidt for stor.

Kalenderen skal synkroniseres med Outlook.

VH
jakob

Fra : Martin

Dato : 20-04-05 19:52

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egenetlig synes er lidt for stor.
>
> Kalenderen skal synkroniseres med Outlook.

At købe P900 til de behov, du har, kan kun beskrives med ét ord: overkill!

Martin

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 21-04-05 20:40

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> wrote in message

> At købe P900 til de behov, du har, kan kun beskrives med ét ord: overkill!
>
> Martin
Måske, men det er nu da en billigere løsning end både at købe en mobiltlf.
og en PDA - hvilket er alternativet, da både min T39 og min gamle EPOC
efterhånden har det ret skidt.

Målet er sådan set at få kombineret de to ting i en device, så jeg har lidt
mindre at slæbe rundt på. Hvis der er telefoner, der opfylder det lige så
godt som P900 (eller P910), så hører jeg det meget gerne.

VH
Jakob

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 21-04-05 20:04

> Kalenderen skal synkroniseres med Outlook.

En brugt C500 lyder oplagt. Den kan fås for omkring 1500 kroner.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Thomas G

Dato : 22-04-05 12:58

> [...]
> - telefoni
> - sms
> - kalender (det sdiste er T39'eren godt nok ret uegnet til)

Nu er kalenderen i T39 faktisk ret god af en mobil telefon kalender ... (har
den selv men den er selv ikke på højde med hvad en PDA kan ...

Er det en PDA lignende kalender du søger i mobil telefonen ? hvis ja så har
motorola MPx 220 fået gode anmeldelser (overvejer selv at købe den men den
er lidt meget dyr).

Er det bare en god kalender så kan jeg anbefale en Nokia 6230 (har den på
arbejdet) den er nem at synkroniserer med kabel eller IR og den fungerer
ganske udemærket (det er dok kun overskriften af mødet der kommer med ...
selv tekstfeltet hvor man skan skriver dagsorden m.m.kommer ikke med)

hilsen Thomas G

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 22-04-05 14:09

"Thomas G" <thgo*1*@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ganske udemærket (det er dok kun overskriften af mødet der kommer med ...
> selv tekstfeltet hvor man skan skriver dagsorden m.m.kommer ikke med)

Det er en PDA-lignende kalender jeg søger - T39 er god, men har alt for
lille skærm. Jeg kigger på Motorolaen.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-04-05 13:36

> Det er en PDA-lignende kalender jeg søger - T39 er god, men har alt for
> lille skærm. Jeg kigger på Motorolaen.

...Eller en C500, som er væsentligt billigere .