SE S700 og Memorystick DUO??
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 20-04-05 08:49

Hejsa!

Er der nogen af jer, der har haft success med at installere et MemoryStick
på mere end 128mb i en Sony Ericsson S700 telefon?

Jeg har netop modtaget et MemoryStick Duo Pro på 512mb, blot for at finde ud
af, at SE700 ikke understøtter Pro
Det er lidt irriterende, da jeg havde regnet med at benytte telefonen som
MP3-afspiller.

Nogen erfaringer?

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Zulu

Dato : 20-04-05 09:08

"Thomas Rokamp" <nospam@crax.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Er der nogen af jer, der har haft success med at installere et MemoryStick
> på mere end 128mb i en Sony Ericsson S700 telefon?

Jeg mener kun at du kan få MS DUO op til 128 MB. Hvorfor må du ikke spørge
mig om...

Og som du har fundet ud af på den hårde måde - så er MS DUO og MS DUO Pro
IKKE kompatible.

Zulu

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 20-04-05 09:21

> [...]
> mig om...
>
> Og som du har fundet ud af på den hårde måde - så er MS DUO og MS DUO Pro

Næh... jeg har heldigvis et Sony kamera, som godt kan bruge Pro, så helt
spild er det ikke. Bare ærgeligt at jeg ikke kan kombinere de to enheders
hukommelse. Og surt, at MS Duo (non-PRO) koster langt mere end PRO...

/Thomas

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-04-05 18:52

"Thomas Rokamp" <nospam@crax.dk> skrev....

> Nogen erfaringer?

Kun med min egen SE P800. Jeg vil tro du skal holde dig til samme
memorysticks som jeg. Se en liste her:

http://www.p800.dk/memorystick.asp