Skærme
Fijala 3554
Skærm til både PC og Mac
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 30-05-01 20:14

Jeg er den lykkelige ejer af en Apple Power Mac og en PC. Jeg vil gerne vide
om der findes skærme, der kan sluttes til begge typer (ikke nødvendigvis
samtidigt) udover Sonys GDM-F500R, som er uden for mine økonomiske
muligheder. Det skal gerne være 17" eller 19".

VH Thomas Antonsen

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 30-05-01 20:12

"Thomas Antonsen" <thomas_ant@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> samtidigt) udover Sonys GDM-F500R, som er uden for mine økonomiske
> muligheder. Det skal gerne være 17" eller 19".

Mag innovation har nogle skærme der kan.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-05-01 21:42

Jeg tror ikke der skal så meget til. Min gamle Sony 17' SE-II kan bruges med en
Mac hvis man montere en adapter på kablet, den fulgte med skærmen da jeg købte
den. Og skal man gætte på hvad adapteren gør så er der nok bare noget med
benforbindelserne for den er ikke større end en tændstiksæske.

Med andre ord skal du formodentlig bare finde en adapter og så kan bruge en
almidelig PC skærm og der mange som har to indgange.

Prøv og kig på de her links:

http://store.yahoo.com/jandr/qvs-cc2275a.html
http://www.lowendmac.com/archive/2k1031.html

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 31-05-01 22:04

Det er ikke tilfældigvis sådan, du vil sælge din adapter?

V h Thomas