Bluetooth Problemer N6230/PC Suite
Fra : jr

Dato : 19-04-05 16:42

Jeg prøver forgæves at få min Nokia 6230 til at blive syncet med Nokia PC
Suite.
Jeg kan få den paired fint med connection wizard og den ender med at
skrive
"You have now the following connections available" og lister min telefon,
men når jeg trykker på finish, så står der No phones connected i Main
Window
og jeg kan ikke synce eller andet.

Jeg har også prøvet med BlueSoleil programmet der fulgte med min dongle og
her paires der også fint, men jeg kan heller ikke synce mine outlook data.
Jeg kan dog "Pushe" data til telefonen.

Det virker som om der er fin forbindelse fra computeren til telefonen, men
ikke den anden vej. Jeg kan arbejde fint begge veje mellem min Axim og
computeren og ligeledes mellem min Axim og telefonen.