Opdatering af N6600
Fra : Fru Sørensen

Dato : 19-04-05 13:08

Hej

Er der nogen der ved om man selv kan opdatere en N6600 ?

Mvh Lene

Fra : Kludder

Dato : 19-04-05 16:18

Hej lene.. Jah det kan man godt.. i et Nokia Service Center.. Der ligger et
på KøbenhavnsHovedBanegård "TeleCare".. Mener det koster 300,- Nokia
opdaterede min gratis i forbindelse med en reparation..
- Kludder

Fra : BJ

Dato : 19-04-05 16:23

"Kludder" <work_boy3@ofir.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hej lene.. Jah det kan man godt.. i et Nokia Service Center.. Der ligger
> et på KøbenhavnsHovedBanegård "TeleCare".. Mener det koster 300,- Nokia
> opdaterede min gratis i forbindelse med en reparation..

Det er da helt utroligt, man skal acceptere at betale for fejlrettelser.

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 19-04-05 17:10

> [...]
> på KøbenhavnsHovedBanegård "TeleCare".. Mener det koster 300,- Nokia
> opdaterede min gratis i forbindelse med en reparation..

Normalt tager Telecare kun 50 kroner for opdatering af en telefon.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : BJ

Dato : 19-04-05 17:14

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Normalt tager Telecare kun 50 kroner for opdatering af en telefon.

Det skulle da lige være Microsoft, der gjorde det samme.....

--
Bjørn J.

Fra : Mugge

Dato : 19-04-05 19:53

"Fru Sørensen" <fjernprivat@cadtech.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved om man selv kan opdatere en N6600 ?
>
> Mvh Lene

Hvis du har garanti på telefonen, er det gratis at få opdateret softwaren.

mvh Mugge

Fra : Fru Sørensen

Dato : 20-04-05 07:30

Hej alle