Samsung x450 uden antenne + udv display ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 19-04-05 12:45

Er der nogen der ved om der er kommet en efterfølger til Samsungs x450 ?

Jeg ville gerne have én med udvendigt display, og uden antenne som jeg har
set på testen af x460 ovre på mobilsiden.dk, men dér kan jeg se at de har
fjernet de store letlæselige blokbogstaver fra de dejligt store firkantede
taster og erstattet dem med nogle små "designede" taster/bogstaver. Dem
kunne jeg godt undvære.

/jim

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-04-05 12:43

Jim Andersen wrote:
> [...]
> dejligt store firkantede taster og erstattet dem med nogle små
> "designede" taster/bogstaver. Dem kunne jeg godt undvære.

Nå... jeg har selv måttet surfe lidt rundt... Der er kommet en 480, som
meget ligner en 450, dog uden den irriterende antenne. Men 480 har ikke
udvendigt display. Og de har lavet bogstaverne mindre letlæselige.

/jim