Driver til Bluetooth
Fra : Anders [2630]

Dato : 18-04-05 21:51

Hej

Jeg har nogle kommunikations problemer med min bluetooth

Blutonium BCM2035 det er en indbygget model i en bærbar og ikke USB

Den virker fint med min Nokia 6630

Men med min Nokia 6680 når jeg prøver at connect, så hoppet den online og
offline konstant, og prøver jeg at sende en fil fra computeren til telefonen
så virker det fint engang imellem

Men fra telefonen til computeren, der kan den ikke sende selv om den kan se
den, men den kan godt connect med PC Suite 6,5

Jeg har forgæves ledt efter en opdatering til bluetooth'en

Men jeg kan kun finde frem til at det er www.broadcom.com der har lavet den,
men kan ikke finde nogle steder hvotr jeg kan hente en ny driver til den.

Og på Acer's hjemmeside står det at man skal få den sidste nye driver fra
Microsoft Update med Service Pack 2 til XP, og den har jeg.

Men så er mit spørgsmål osse, hvis det altså er relevant i denne gruppe,
hvordan kan min bluetooth Blutonium BCM 2035 køre med en Microsoft driver?

Håber der er nogle der kan hjælpe

Mvh. Anders