SE W800i???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 17-04-05 21:00

Hej, denne mobilos lyder som en drømmemobilos,
MEN der står ikke hvilke filtyper den har tænkt sig at afspille...

Se mere her:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10245

Mvh Henrik

Fra : Jens B

Dato : 17-04-05 21:54

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, denne mobilos lyder som en drømmemobilos,
> MEN der står ikke hvilke filtyper den har tænkt sig at afspille...

Mp3 og AAC

"Sony's world famous Walkman® mobile music heritage makes the W800 a serious
contestant in the digital music player market. Sound quality is excellent.
The W800 is supplied with quality stereo headphones and it is compatible
with the proven, industry standard MP3 and AAC music file formats. Storage
capacity is also plentiful as the supplied 0,5GB Memory Stick Duo gives
capacity for around 150 music tracks, or 10-12 full length CDs from the user's
existing CD collection. And loading music into the player is a breeze thanks
to the supplied Disk2Phone software, which enables quick, convenient
transfer of music CD's onto the phone via a PC. Keeping the collection up to
date is no trouble at all as the software makes it easy to browse, sort,
find, transfer and delete music files."

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 00:46

Nogen der ved om denne telefon lider af samme sygdom som andre SE telefoner,
nemlig at man ikke kan vælge andre beskedtoner end de præ-definerede?

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Jens B

Dato : 19-04-05 10:01

"Kim Frederiksen" <kim.frederiksen snabela gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om denne telefon lider af samme sygdom som andre SE
> telefoner, nemlig at man ikke kan vælge andre beskedtoner end de
> præ-definerede?

Jeg er næsten helt overbevist om at jeg har læst, at det skulle være muligt
på W800. Kan dog ikke lige huske hvor jeg læste det.

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 11:47

Jens B wrote:

> Jeg er næsten helt overbevist om at jeg har læst, at det skulle være
> muligt på W800. Kan dog ikke lige huske hvor jeg læste det.
>
> Jens

Jaså ... hvis det viser sig at være rigtigt, er det jo nok noget nær en
drømme-mobilos ... totalt tåbeligt af SE at det ikke har været muligt
tidligere. Ligesom manglende BT på K500i og manglende mulighed for
hukommelseskort i K700i ... efter min mening KÆMPE brølere... men bortset
fra det holder jeg mig da til SE alligevel