Fejl på SE T630?
Fra : Tau

Dato : 16-04-05 15:45

Når jeg trykker joysticket til venstre på min SE T630, åbner menuen
"WAP-push", men på min kones SE T630 åbner "skriv ny besked", hvilket i
øvrigt svarer til manualen.

Er der en fejl på min T630, eller er der bare tale om forskellige
versioner af software?

Er det noget, der ændres i opsætning eller ved ny software? Hvordan?

Borset fra denne forskel virker begge telefoner upåklageligt.

Mvh.

Tau

Fra : B.

Dato : 16-04-05 18:53

> Er der en fejl på min T630, eller er der bare tale om forskellige
> versioner af software?
Nope! .

Det kan ændres i:
Opsætning -> Mine genveje -> Rediger genveje
Den du vælger her, vil blive valget for joystick til venstre.

Mvh. Brian

Fra : Anders

Dato : 16-04-05 19:04

Tau wrote:
> Når jeg trykker joysticket til venstre på min SE T630, åbner menuen
> "WAP-push", men på min kones SE T630 åbner "skriv ny besked", hvilket i
> øvrigt svarer til manualen.

Jeg mener at kunne huske at man selv kan vælge hvad den skal åbne.

Lige hvor kan jeg ikke huske. Mon ikk det står i manualen?

Mvh,

Anders

Fra : Mikkel Westh

Dato : 17-04-05 09:36

"Tau" <tau@post.cybercity.dk> wrote in message

[klip]

Jeg har et spørgsmål i samme boldgade. Er det ikke muligt at indstille pil
op-knappen til at gøre noget andet, end at være genvej til "Mine venner"?
Jeg har nemlig intet at bruge denne funktion til, og det kunne være rart,
hvis den kunne indstilles til noget andet.

Mvh. Mikkel